Ateliér U mne

Ateliér U mne

čtvrtek 25. března 2021

Deprese

 Vítám Vás mojí milí,

moje zdravé stravování pokračuje, mám asi 3kg dole.

Ale dnes jsem "sežrala" čokoládové čočky a kešu oříšky.

Je to v rámci stravování, ale kalorii je to dost..ani jsem to nepočítala.

Taky procházky teď nezvládám.

A teď k depresi:

Situace s koronou mne nijak nestresuje-si myslím.

Ale chodím každý den za mamkou a ta má 85let,tak samozřejmě má své zdravotní problémy.No a to vše se asi odrazilo i na mé psychice.

 S depresí jsem se léčila před nějakým časem a brala jsem léky.A myslela jsem,že jsem ji zvládla,ale opět je TADY.  

Není mi dobře ,špatně spím ,mám tlak na prsou,nejde dýchat,nejde normálně fungovat.

 Zítra budu volat své lékařce a budu to nějak řešit.Možná léky.


tak snad zítra příjdu s pozitivnějším příspěvkem.

Objednala jsem si růžičku pro radost ..
a tady je..aspoň virtuálně.
hmmm...:-D


Nedám se!!
Daška

 




Žádné komentáře: