Ateliér U mne

Ateliér U mne

středa 24. března 2021

Snídaně a procházka vesnicí.

 Vítám Vás mojí milí,

vyfotila jsem svoji snídani.Vločková kaše s banánem a 50g tvarohu s troškou čekankové sirupu. Voda s citrónem se má pít půl hodiny  před jídlem,ale nevím,nevím.Ta kyselá voda mi nedělá dobře. 


Koupila jsem čekankový sirup.Je hustý jako med a má v 5g/8kcal.A sladivost má jako med. 


Na oběd mám rizoto se zeleninou.200g-446kcal.

Podle kalkulačky v telefonu je zeleninové rizoto 1porce 300g-669kcal a to je pro mne hodně.To nesním.


Na procházce jsem našla kamínek-prase.
Jen jsem si ho vyfotila a nechala ve škvíře stromu.
Snad ho taky někdo najde.



Na přehradě ani živáčka. Kačky jsou někde schované.
Oko potěšily jen jehnědy.


Ponurý les a bláto.


Šla jsem lesem k přehradě. Les je ještě šedivý a nešlo se mi dobře.
Raději jsem se vrátila a šla po cestičce na druhou stranu přes vesnici kolem rodinných domků.
V zanedbané zahradě kvetou sněženky.


U dalšího domku je toto..
kdyby nepřijeli s poštou,tak bych si ani nevšimla.
Je to poštovní schránka.
Hezká!!


Další dům hlídá zlatý kůň a trpaslík.


A tady hlídají dům líté šelmy-lvi.
Vyfotila jsem jen jednoho.
Jsou kolem celého domu.
No co,každý má jiný vkus.


Já mám raději takový pohled. Na rybníku je rušno.
Kačeři brázdí po rybníku a dělají randál.


Přinesla jsem si domů pár sněženek,které rostly u rybníka.
Kdysi se prodávaly na každém rohu za 5Kčs.
To už je dávno.
Dnes jsou chráněné a nesmí se trhat na prodej.

A jedna nepříjemná věc.
 Chtěla jsem si udělat voňavý večer a zapálila jsem vánoční svíčku,kterou mám už dlouho.
A zapomněla jsem na ni a hořela celý večer. Ještě dnes ji cítím a asi jsem se přiotrávila tou vůní.Svíčka letěla do popelnice.
Ta druhá je z včelího vosku.
Měla by být neškodná.


Hezký den přeji a nedejte se!!
Daška







1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Dáši ahoj.
Děkuju...za tu krásnou fotečku paní na konci s balonem.. :-)
Sněženky nádherné,i já si pamatuju prodej všude...ale spoustu jich měli i doma víš?
Kačky na rybníce musela být radost se dívat a poslouchat jen tak...
Tak atˇ to jde a měj se hezky.
pa Eva od OL.