Ateliér U mne

Ateliér U mne

čtvrtek 11. března 2021

A je to tu,moje hubnutí.

 Vítám Vás mojí milí,

jaro je za chvilku tady a moje lenošení a ten hromský lockdown mi moc neprospělo. Kila šla nahoru a je třeba dostat se do formy.Už to nejde jako kdysi.Nohy bolí a nejde sportovat.Bazény jsou zavřené a jedině se dá je chodit pěšourem. A taky hledám recepty,které mi budou vyhovovat a nejsou kalorické.

Na internetu jsem našla jednu sympatickou moskevčanku Irinu,která zhubla a to hodně. Tady je jedno její video.Má jich tam hodně.


Já mám podstatně míň,než měla ona na začátku,ale fandím takovým lidem,když zvládnou poprat se s takovým problémem.I když zdravotně (myslím) na tom nebyla dobře . Teď vypadá hezky.

Já jsem se začala starat o svůj jídelníček 23.2.2021
Je to jen chvilku,ale mám první výsledky. 2kg dole.
Taky chodím na procházky. Ale rychlejším tempem.
Sice mi to nevychází každý den. Někdy mi nohy nedovolí.Ale cítím,že to půjde.


Hezký den přeji
Daška

3 komentáře:

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Uf, toto ja poznám! Celý život bojujem. Hovorím, že som už jedného človeka schudla, len škoda, že vždy čo schudnem, priberiem :-(
A táto doba kovidová asi nikomu neprospieva. Sedenie pri PC a len rozmýšľanie nad tým, čo do úst :-(((
Držím ti prsty!
Pááá

Daška řekl(a)...

Danielka,děkuji za podporu.
papaáček

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer,
tak to gratuluji,každé kilčo se počítá.Taky bych pár kil potřebovala dát dolů......nechcete se podělit třeba o týdenní jídelníček včetně pohybovových aktivit......myslím,že by to někomu, včetně mě pomohlo.Krásný večer a děkuji Jana