Ateliér U mne

Ateliér U mne

úterý 16. března 2021

Snídaně podle paní Iriny.

 Vítám Vás mojí milí,

 Pán Bůh vymetá poslední zbytky z nebeské  peřiny.Padaly krásné,velké vločky.

Nádherný pohled z okna.

Nakoupila jsem ingredience na zdravé snídaně.Je to kalorické,ale na snídani mi to vyhovuje.Nemám ráda studenou snídani. Rohlíky jsem vyřadila úplně a chleba jím jen málo a občas.

Na směs jsem použila:  

1kg ovesné vločky 2 druhy,jemné a hrubší                   3730kcal

100g ovesné otruby                                                         364kcal

50g chia semínko                                                             489kcal

100g jablečná vláknina                                                    270kcal

Celkem 1250g a 4609kcal              4609:1250 =3,687kcal/g 


Směs jsem nabalíčkovala a uložila v chladu.
Nedala jsem namletá semínka,ta by oxidovala.
Můžete si udělat směs podle svého uvážení,ale taky je třeba propočítat kalorie.

 Prozatím snídani vařím podle receptu Irinky
35g směsi -129kcal
60g mléka a dolít vodu podle potřeby-54kcal-vařit asi 3min.
1ks banán-122kcal,15g rozinky-45kcal,5g kokos olej-35kcal,
skořice
k tomu 50g tvaroh-54kcal
celkem 439kcal 
Tato snídaně je mňamka a jsem najedená na celé dopoledne.
Směs podle paní Irinky.

Nejsem výživový poradce,takže neradím,ale řídím se svými pocity.

Začala jsem hledat různé recepty a taky na YUTUBE videa a hledám,co bude mi vyhovovat. Taky jsou v nabídce různé nové kuchařky 
např.Břicháč Tom,
nebo fitrecepty Jíme zdravě.(ty mám)
 
A počítám kalorie. Teď počítám na 1400kcal/den.
Taky je třeba zařadit pohyb.Já jsem začala opět chodit s hůlkami.

Dnes jsem byla v Ostravě a v parku kvete čemeřice.


....i květ nežli se rozvine,
v pupenci nejprve zavinutý se formuje,
a tak zformovaný ven leze...
J.A.Komenský



U lékárny ležel tenhle kamínek.
Jen jsem si ho vyfotila a zůstal tam.


Nad Berlínem se objevily zajímavé mraky.
Hrůzostrašné.


A opět tabule u našeho obchůdku.

 



Hezký den přeji
Daška





1 komentář:

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Obdivujem ťa, počítať to čo zjem, klobúk dole pred tebou!
Ja síce tiež nejem pečivo, dokonca aj chlebíka len málo a iba raz za týždeň, jem varené, polievky najradšej, ale sýte 😊
Nádherná čemerica a čudná obloha v Berlíne 😯
Tabuľa pred obchodíkom nemá chybu, hneď by som vošla 😊

Paaaa